Monday, October 18, 2010

Bile rumate suda giler

rumate oh rumate....
cian rumate saye..
da kurang siuman da die...
jp2 senyum sowg2..
jp2 sakit ati sowg2...
kdg2 xphm gak...
diharapkan sesiapa yg berkenaan tu sile la tlg rumate saye nih...
xtaw da nk wat mcm mane lg...
da rumate xbtol..saye pon turut jd begitu...
SENGAL + SENGET = SENGAL (persamaan oleh rumate)

wah sakit ati kn rumate...
knp owg yg kite suke xdtg time kite perlukan die..n bile kite da xsuke die, die cbok dtg kat kite..
suke beri harapan palsu...
(daku yg terover giler lak)

4 comments:

~s U e y ~ said...

ahaha..bru terbacer..rumete kite mmg giler kn..ahah..lelaki tue x reti nk hargai kite..bnci...ahhh...
skit ati...

stdy2..sok kuiz..haha

~eda~ said...

hoho..sengal mu...aku post lame da...tu ar mengong sgt..mmg laki tuh xnmpk kite yg comey nih...die nmpk yg xcomey..xphm aku..

~anchor~ said...

erk...
uollsszz...
laki2 itu...
dlm intake kah????

~eda~ said...

hahaha...laki mek tu lam intake la kn...aku x la...